امروزه داشتن وب سایت برای شرکتها، موسسات و حتی اشخاص دیگر یک نیاز نیست بلکه ضرورت است در عصر ارتباطات، دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم است. گستردگی دسترسی به اطلاعات یک وب سایت، هزینه مناسب در مقایسه با امکاناتی که میتواند در اختیار کاربران خود قرار دهد و همچنین قابلیت به روزرسانی و مدیریت آن از جمله مهمترین ویژگیهای یک وب سایت میباشد.

 

 

شما می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه از اینترنت پیدا کنید ، همینطور کسی که به دنبال توانائی های شماست می تواند از همین طریق با فعالیت های شما آشنا شده و استفاده نماید . طراحی حرفه ای یک وب سایت کمک به بزرگ شدن و پیشرفت آن مجموعه می کند و همچنین در جذابیت بیشتر در جذب مشتری یا جذب مشتری حقیقی یاری می نماید ، طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.

طراحی نرم افزار تور مجازی بازدید از امامزادگان شهرستان سیرجان ، این نرم افزار شامل تصاویر عکس های پاناروما 360 درجه میباشد که امکان این را می دهد که با حرکت موس برای تصویر از تمامی نقاط موجود در تصویر بازدیدکرد

 

 

 

 

 

کمپین «من یک طراحم» یک حرکت فرهنگی است که توسط مرکز طراحی اسپیرال راه اندازی شده و در آن بخشی از دغدغه‌های شغلی روزمره طراحان مطرح و به طنز تصویرسازی شده است. هدف از راه اندازی این وبسایت تثبیت جایگاه شغلی یک طراح در مقابل سفارش‌دهنده است. حالا خواه این طراح، طراح گرافیک باشد، یا طراح وب، یا طراح دکوراسیون و طراح صنعتی، موارد مطرح شده در این سایت بخشی از مسائلی است که یک طراح همیشه با آن سر و کله می‌زند. از جمله مباحثی مثل پیش پرداخت، جلسات حضوری قبل از قرارداد، اعمال سلیقه ها، بازخوردها و نظرات غیرتخصصی و کلی،  حق امضای طراح و... در این سایت با زبانی صریح شرح داده شده اند تا با حمایت طراحان تبدیل به یک مانیفست غیررسمی شود، و از آن بتوان در مذاکرات با سفارش دهندگان طراحی استفاده کرد و به آن استناد کرد.
تصویرسازی‌ را خانم رفیع زحمت کشیده و هر مساله با نگاهی طنزآمیز به تصویر کشیده شده. امیدواریم دوستانی که در جایگاه سفارش‌دهنده قرار دارند، از درددل ناراحت نشوند!

ما لوگوها را به پنج دسته تقسیم می کنیم، در ادامه شما می توانید توضیحاتی درباره هر نوع و نمونه هایی از هر کدام را مشاهده کنید.

1- نماد (و یا پیکتوگرام، آیکون، نشانه)

این نوع لوگو، در واقع یک شکل می باشد که به نام، موضوع فعالیت و یا مفاهیم مرتبط دیگری اشاره می کند. این سبک بهترین سبک لوگو از نظر ما می باشد زیرا یک شکل ساده براحتی در ذهن ثبت خواهد شد و فارغ از اینکه بیننده از چه کشور و با چه زبانی به آن نگاه می کند، بخوبی با او ارتباط برقرار می کند. در تصویر زیر می توانید نمونه هایی از این نوع لوگو را مشاهده کنید:


یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی در طراحی صفحات وب ، توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه ، به مشاهده مطالب آن بپردازند. این که چه رنگی متناسب سایت های وب است ، پرسشی است که کارشناسان وب ، خیلی پاسخ جامع و کاملی برای ان ارایه نکرده اند و کم تر متخصصات طراحی وب به مسیله روان شناسی رنک ها در طراحی سایت ، توجه کرده اند.

اما به هر حال یک اصل کلی وجود دارد که می گوید : در رنگ بندی یک صفحه ، باید به این موضوع توجه شود که این رنگ قرار است در چه صفحه ای و با چه موضوعی به کار رود. یعنی اصل توجه به عملکرد و موضوعیت سایت ، در رنگ بندی مطالب مهم است .